Segítség -> Küldetések ->Klánküldetések -> Ház felépítése
Ház felépítése
Szükséges arány: 100 %
Épphogy végeztél az Alapkőletétellel, máris itt az újabb feladat. Pár perce állsz csak a kígyózó sorban, figyelve a sok ügyefogyo... a sok kalandort, akik hozzád hasonlóan a Klánügyi Miniszterhez akarnak bejutni, mikor egy lebegő szellemalak jelenik meg elötted. Egy szempillantás alatt kapsz a fegyveredhez (illetve izzítod varázslásra ujjaidat), mikor furcsa dolgot veszel észre. A többi kalandozó, ugyanúgy tülekedik a tömegben, ugyanúgy pörlekednek egymással, ugyanúgy tolakodnak, mintha ők észre sem vennék a lebegő szellemalakot. Villámként hasít beléd a felismerés (amin te magad is meglepődsz, mert ez a cselekedet igencsak messze áll tőled), hogy miért lehet ez. Mert ők valóban nem észlelik, csakis te látod... Kezedet továbbra is fegyvereden tartva (illetve varázslásra készen) nyugodtan várod, hogy mit is akar az alak, akiben a király három újrahalott (pia, mi más) hősének egyikét véled felismerni.
- Elismerésem. Eddig minden próbán átmentél. - Hangja furcsa visszhangot ver a fejedben - De a legutolsó, és éppen ezért a nyílvánvalóan legnehezebb még hátra van. - Tényleg? - kérdezed félve, kiváltva pár furcsa pillantást a környező tömegből. - Tényleg - feleli ő, síri nyugalommal. - Mert ugye! Van egy köved. De nincsen klánházad még. Ide valami frapáns intelem kellene... hmm... megvan! Szerintem legyen klánházad az Alapkő fölé. - Kicsit furán nézel a fazonra, mert már a kezdetektol fogva ez volt a célod, és ennek hangot is adsz: izé... ezért vagyok itt... - Bátortalan válaszod a szellemnek/semminek dühösre változtatja az egyre idegesebben várokozó tömeg eddigi furcsa pillantását. Tudod, sehol nem szeretik azt, aki magában beszél. - És mit kell tennem? - kérdezed, próbálván a lehető legkisebbre összehúzni magad a többiek pillantásának kereszttüzében. A szellem jót mulat zavarodon, de nem késlekedik a válasszal: - Mit! Mit! Hát felépítened! Menj az Alapkőhöz és kezdj építkezni! Áss alapot és építs! Az előbbihez ásót használj, az utóbbihoz pedig Lélegző Sarokkövet! - már épp távoznál, de ő folytatja: De vigyázz! Mert az építkezést megzavarhatják! - Ezen annyira meglepődsz, hogy reflexből kérdezel vissza: - Zavarni?!? Kik?? - A feldühödött tömeg ekkor unta meg, hogy nem tudnak bejutni a Miniszterhez, és te, mint magadban beszélő, tökéletes levezetőnek bizonyultál dühük csillapításához. Együttes erővel kidobnak a váróteremből egyenesen az utcára. Röptödben még hallod a szellem hangját: - A szörnyeket vonzza az Alapkő mágikus mezeje....
Küldetés célja: Minden tagnak 2000-t kell ásnia majd 500-t építenia a klánház kockáján.
Megoldása: Az ásások és az építések után mindig "termelődik" 1 szörny ami megnehezíti az építkezést, mert ha már nagy számban vannak (kb 50), akkor ásás/építés helyett lehet hogy szörny fog bejönni. A szörnylétszám az egész klánra vonatkozik, tehát ha valaki hagy 55 szörnyet a klánháznál, akkor a társának is ugyanannyi lesz. A szörnyek ellen csapdával lehet védekezni, amit a legördülő menüből lehet letenni ezüstért. A csapda ára a szinttől füg csak. A csapda csak az adott karaktert védi. Fontos még megemlíteni, hogy a csapda nem nyújt tökéletes védelmet, mert van olyan, hogy a szörnyeket nem fogja meg. Továbbá nem érdemes olyat csinálni, hogy egyszerre 5 csapdát telepítünk, mert csak 1-nek fogja nézni a rendszer.
Ahhoz hogy az építést el lehessen kezdeni 2 dolog szükséges. Az első, hogy bizonyos mennyiségű ásás meglegyen (minden 4. ásás után lehet 1-t építeni). A második, hogy lélegző sarokkövet kell leadni a küldetések termében. 1-1 sarokkő pontosan 25 építésre elég, így karakterenként 20-20 sarokkő szükséges. Ezt a klán közösen használja, így elég ha 1 ember leadja az összes sarokkövet.
A küldetés befejezése 60 klánpontot ad és ezentúl a klánügyeket innét lehet csak intézni (tagok felvétele stb.)
A klánház fentartása 500000 ezüstbe kerül hetente.
Késve teljesítőknek mindent maguknak kell megoldaniuk (szörnyírtás, lélegző sarokkő berakása) és a küldetés befejezésével ugyanúgy megkapja a klánpontokat.
|